Selasa, 20 Februari 2018

NLP Practitioner Training


Ingin mendapat persijilan NLP antarabangsa dengan hanya 2 hari? 
kami menawarkan pelatihan NLP dengan cara pantas dan dilengkapi metodologi yang dikemaskini dari Neo-NLP Society Indonesia. Dengan sylibus yang disusun menarik dan interaktif akan memudahkan pelatih memahami dan terus mengamalkan NLP dengan cara yang pantas. Kaedah pembelajaran yang diberikan lebih menerapkan 70% latihan praktikal dan hanya 30% latihan teori, melalui kaedah ini akan memantapkan pencapaian pelatih untuk menjadi pengamal NLP.

Mengapa perlu bersusah dan membayar harga yang mahal untuk belajar dalam jangka masa yang panjang tetapi hasil yang sama?
Neo-NLP menggunakan kaedah pembelajaran pantas yang amat diperlukan oleh pelatih NLP. Kaedah ini telah terbukti membantu lebih 1000 orang pelatih Neo-NLP Society untuk berjaya didalam bidang masing-masing. Kaedah Neo-NLP amat mudah diaplikasikan disemua keadaan atau bidang kerjaya sejajar dengan impian dan cita-cita anda.

Mengapa perlu belajar NLP?
NLP membantu menciptakan perubahan yang efektif dalam mencapai impian anda. NLP memberikan keyakinan diri dan sebagai agen mengawal kondisi yang kita miliki. Pengamal NLP akan berupaya menemui faktor kekuatan diri sendiri dan menterjemahkannya menjadi kejayaan. Kehebatan ilmu NLP adalah pengamalnya mempelbagaikan perilaku, kemampuan, keyakinan dan nilai-nilai yang jarang dimiliki oleh orang kebanyakan.

Ambil langkah permulaan dengan keyakinan!!!!
Andalah yang mampu merubah diri anda sendiri, bukan orang lain. Ambil langkah berani anda untuk berubah dan berjaya dengan menyertai latihan kami. Sertai latihan kami dengan menghubungi saya Coach Roslan email: coachroslan66@gmail.com sekarang dengan bayaran latihan hanya RM799.00. 

  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KEMBARA MUSLIM VIETNAM 2018

KEMBARA MUSLIM VIETNAM 2018 Assalamualaikum Seminar Pemborong dengan kerjasama ATIEYAH TRAVEL AGENCY menganjurkan KEMBARA MUSLIM V...