Rabu, 21 Februari 2018

HYPNOTIC WRITING TECHNIQUE


TAK PERCAYA ANDA BOLEH MASTER HYPNOTIC WRITING DALAM MASA 1 HARI?
Saya telah melatih beratus-ratus peserta mengenainya. Dengan menggunakan formula yang terbukti berkesan sejak dari zaman Aristotle hingga kini, 4 perkara penting akan didedahkan kepada anda kerana manusia akan bertindak apabila ia merasakan mereka memerlukannya samada kerana kesakitan atau inginkan kegembiraan dan ketenangan. Dalam masa 1 hari anda akan dilatih untuk mengolah kata-kata yang memukau melalui teknik Hypnotic Writing. Apa tunggu lagi? bantuan telah ada didepan mata malah kami akan sokong anda selepas pembelajaran tamat.  Hubungi saya untuk menempah latihan akan datang, melalui email: coachroslan66@gmail.com or 013-5331498

Hynotic writing
Hynotic writing
Hynotic writing
Hynotic writing
Hynotic writing

Nak tahu apa itu hypnotic writing?
Hynotic writing adalah permainan dalaman. Ia amat berkesan, senang kata orang "makan dalamlah!!!"
Hynotic writing adalah skrip yang dikarang untuk pelanggan anda agar mereka menjadi pembeli yang berpotensi terhadap produk anda.Anda adalah pelakar masa depan pelanggan anda, anda membina impian mereka menjadi nyata melalui HYPNOTIC WRITING TECHNIQUE.

Apa pentingnya hypnotic writing?
Anda menulis bukan kerana nama, tetapi kerana untuk memberi gambaran yang jelas dalam masa beberapa minit kepada pelanggan anda tentang mengapa produk anda penting bagi mereka. 

Hubungi saya untuk menempah latihan akan datang coachroslan66@gmail.com or 013-5331498

Perlukah hypnotic writing?
Apa yang menyebabkan manusia mengambil tindakan? Cuba fikirkan jawapannya....
Nahhh...biar saya berikan jawapannya. Manusia mengambil tindakan melalui 2 perkara; Pertama melalui kesakitan/kesusahan/kesedihan DAN Kedua melalui keseronokan/kegembiraan/keriangan. 
Formula htpnotic writing andalah yang memandu mereka kearah mana. Hebat bukan...

Apa formulanya?
Terdapat 4 formula utama hypnotic writing sebagai senjata yang diperlukan. Formula ini akan menggamit perhatian mereka untuk mendekati produk anda dengan menyedarkan tentang masalah yang mereka hadapi dan kepentingan mengadakan jalan penyelesaian yang diperlukan. Formula inilah yang akan menjadikan pelanggan bertukar menjadi pembeli.    

Apa tunggu lagi?
Pelanggan mencari produk kerana kehendak mereka, bukan mengikut kehendak anda. Mereka tidak peduli tentang apa orang lain mahukan, pelanggan amat mementingkan diri sendiri, kerana mereka lakukan disebabkan mereka mahukan itu terjadi. Jadi....apa yang perlu adalah anda tuliskan apa yang mereka mahu, tunjukkan apa kebaikannya dan bukti yang diperlukan. Tentu anda merasakan perkara ini penting sekarang, JADI kami sedia membantu anda!!!!
Hubungi saya untuk menempah latihan akan datang melalui email: coachroslan66@gmail.com or 013-5331498

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KEMBARA MUSLIM VIETNAM 2018

KEMBARA MUSLIM VIETNAM 2018 Assalamualaikum Seminar Pemborong dengan kerjasama ATIEYAH TRAVEL AGENCY menganjurkan KEMBARA MUSLIM V...